torstai 1. lokakuuta 2015

Juuri nyt eniten naurattaa


Heipähei ja ihanaa lokakuun ensimmäistä!

(Ja hyvää kansainvälistä kahvipäivää!)

Mua aavistuksen harmittaa lähiaikojen radiohiljaisuus. Kuluneet puolitoista viikkoa ovat kuitenkin olleet ihan tajutonta menoa ja meininkiä. On ollut improiltoja ja speksin kaksipäiväiset pääsykokeet ja kahdet fuksiaiset, luentoja ja duunia. On uusi harrastus, mahdollinen laukkulöytö, lounastreffejä yliopistolla, tupareita ja Punavuoren bilemekassa joraamista.

Kaikkien aikojen ensimmäinen tenttiviikkokin lähestyy, mutta pyrin olemaan ottamatta turhaa stressiä, ainakaan vielä.

Ja koska tänään on torstai plus koska olin huono bloggaaja ja feilasin aloittamani Sunnuntaihauska-juttusarjan ennen kuin se oli hädintuskin ehtinyt ulos lähtökuopistaan, päätin tulla postaamaan teille videon.

Huikean hauska Tiia jakoikin näitä jo Mua lemmitkö vielä, Kustaa? -blogissaan (en henkilökohtaisesti tunne bloggaajaa mutta ai taivas, miten mieletön huumorintaju tolla naisella on, SUOSITTELEN BLOGIVISIITTIÄ) ja minä jatkan ylistyskuoroa.

(Oikeasti mun tekisi mieli vaan copypasteta Tiian postaus tähän, mutta jos yrittäisin olla vähän omaperäisempi. Edes ihan vähän.)

Mä en oikein tiedä, miten multa on mennyt ilmiö nimeltä Antti Holma lähes kokonaan sivu suun. En ole ehtinyt katsoa herran omaa tv-showta ja Putouksessakaan en ihan satasella syttynyt, mutta sitten serkukset Sande ja Suvi-Tuuli ilmestyivät elämääni ja simsalabim, naurun määrä elämässäni nousi potenssiin 16.

Koska olen jo tuputtanut videoita lähipiirilleni (jotka nauroivat, tietenkin, koska haloo NÄÄ ON NIIN HAUSKOJA), nyt on teidän vuoronne. Videot ovat ilmestyneet viime keväänä, mutta ehkä tässä maailmassa on joku muukin, joka ei ole vielä nähnyt niitä. Vielä asteen verran huikeampaa tästä kaikesta tekee se, että käsittääkseni eli saamani tiedon mukaan eli kylillä juoruillaan, että herra Holma olisi kuvannut nämä omin toimin, palkatta ja ihan vain omaksi ilokseen. Ja tietenkin meidän kaikkien muiden iloksi.


Jos et ekan videon jälkeen halua muka katsoa muita videoita, niin suosittelen soittamaan numeropalveluun ja tiedustelemaan lähintä rotkoa, johon voit syöksyä.

Mä voisin alkaa Antti Holman BFF:ksi esim vaikka heti.

xx,

Anna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti