perjantai 29. toukokuuta 2015

SE OLI SIINÄ


AAAAA nyt se on vihdoin ohi! En ole varma olenko vain superhelpottunut vai jostain syystä jopa harmissani, että ajoittain loputtomalta tuntunut opiskelu ja lukeminen on nyt toistaiseksi ohi. Kävelin reilu tunti sitten ulos kevään viimeisestä pääsykokeesta ja samalla hetkellä alkoi mun kesä.

Joo, taivas puskee vettä, mutta en anna sen haitata. Helsinki viheriöi, linnut laulavat ja mä kävin ostamassa pioneita ja lähes hyppelin tihkusateessa kotiin. Jos näitte keskustassa jonkun nuoren naisen hymyilevän leveästi kukkapuska kädessä, se olin minä.

Kokeista en ihan rehellisesti osaa sanoa mitään. Lähdin molemmista hyvällä fiiliksellä, mutta en aio lähteä pohtimaan tai analysoimaan omia suorituksiani. Palaan asiaan seuraavan kerran heinäkuussa tulosten kera.

Nyt mä vaihdan vaatteita (mukavuudenhaluisena tein kokeen treenipöksyt jalassa. Nää on ihan totta mukavimmat housut jotka ihminen voi omistaa), meikkaan hiukkasen ja lähden kohti Turkua. Kaikkien aikojen lempparikesätyöni, Ruisrock, alkaa taas lähestyä ja meillä on tänään ensimmäinen palaveri festareihin liittyen - Turussa tietenkin.

Ihanaa, ihanaa perjantaita kaikki!

xx,

vähän väsynyt, mutta kovasti onnellinen Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti