lauantai 7. maaliskuuta 2015

Kun etkoilen yksin himassa...


...ja Spotify heittää shufflella sairaan hyvän biisin:



Tosin, toisin kuin Grantin Hughilla, mulla ei oo päällä kauluspaitaa vaan kotihuppari ja ikivanhat leggarit. Eikä ihan noin isoa kämppääkään löydy. Mutta mä voin ihan oikeasti luvata, että mä näytän JUST TOLTA.

Kaikkine noine naurettavine, hölmöine tanssiliikkeineen päivineen.

Mä kävin ostamassa pullon viiniä ja alan seuraavaksi laittaa tätä tukkaa kuosiin. Tänään nimittäin juhlitaan yhden mun rakkaimman ystävän (ja vaimokkeen) syntymäpäiviä. Mulla ei ole vielä oikein mitään käsitystä, minne tää ilta meidät vie, mutta Stadin yö beware: Punavuoren bailukapteenit ovat tänään liikkeellä!

Maagista lauantai-iltaa!

xx,

Anna

2 kommenttia:

  1. Olipas miellyttävä yllätys löytää sattumalta tämä blogisi :) Katsoin juuri äsken uusintaa Lontoon au-pair reissustanne, hyvin tehty sarja tosiaankin. Mielestäni olit fiksuin ja naisellisin teistä kaikista ja kun sinulla on noin hyvä kielitaito ja sosiaaliset taidot pääset vielä pitkälle.
    Muistelisin että viimeisessä jaksossa Helsingin kodissasi kuvattiin aivan ihanaa kissimirriä <3
    Onko kisulla siniset silmät ja onko hän kenties Ragdoll? Haaveilen itse tuon tyyppisen kissan hankkimisesta jossain vaiheessa.
    Huomasin että aikaisemmin olet postaillut Tukholmasta. Olen ollut siellä kolme kuukautta kesätöissä yliopiston kautta työ/kieliharjoittelussa kauan sitten, mutta kivoja muistoja. Huvittava yksityiskohta on että heti ekapäivänäni Tukholmassa törmäsin Skansenilla aivan yllättäin kuningas Kaarle Kustaaseen, Silvia käveli perässä; Kuningas tervehti minua hyvin kohteliaasti mutta olin niin totaalisen hölmistynyt ja lukossa että taisin vain tokaista "ai hei/moi". Jälkeenpäin hävetti, en tiedä kuinka etiketin mukaan olisi pitänyt toimia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, viimeisessä jaksossa vilahtaa pikkuinen kissakaveri, mutta hän on itseasiassa parhaan ystäväni kissa (ja mun epävirallinen kummilapsi). Kissaneidillä on siniset silmät, mutta rodultaan hän on Pyhä Birma. :)

      Onpa hauskaa, että Tukholmassa voi ihan oikeasti törmätä kuninkaallisiinkin! Ja en usko kuninkaan loukkaantuneen, ajatushan on tärkein! Ja heille lienee arkipäivää, että ihmiset hämmentyvät heihin törmätessään. Mäkin aloin nyt pohtia, kuinka kuninkaallisia tulisi puhutella ja selvitin, että etiketin mukaan kuningasta tai kuningatarta puhuteltaessa tulee sanoa vain "Teidän majesteettinne" (ruotsiksi "Eders Majestät").

      Ja kiitos paljon sulle kauniista sanoistasi! :)

      Poista