perjantai 9. maaliskuuta 2012

naistenpäivä kuvina

Hyvää eilistä naistenpäivää kaikki ihanaiset ladyt!

Mun naistenpäivä alkoi aamupalalla Ekbergillä T:n kanssa. T totesikin hienosti, että "mä en tykkää tästä naistenpäivästä, koska jokaisen päivänhän pitäis olla naistenpäivä!" Indeed. Suomessa näin jo lähes aina onkin, mutta kaikkialla muualla ikävä kyllä ei. (Ja joo, mä oon just sellanen vähän crazy telaketjufeministi, joka puolustaa naisia ja niiden oikeuksia viimeiseen hengenvetoon asti. Mun kaverit joutuu aina välillä kärsimään kuuntelemaan mun paasausta aiheesta, jos oon esimerkiksi provosoitunut jostain.)


Kuvasta puuttuu kaksi lautasta, jotka kävin täyttämässä buffet-pöydän antimilla
vielä myöhemmin. Ei muuten ollut kauhea nälkä koko loppupäivänä.
Mutta aamupala onkin päivän tärkein ateria!



Jälkkärilautanen ansaitsi oman kuvan. Kakkupaloja ja tuoretta ananasta mmmm...

Aamupalan jälkeen pyörittiin T:n kanssa ensin Fredan ja sitten Kampin Uffiin, joista kummastakaan en suureksi surukseni löytänyt Spice Girls tai Backstreet Boys -aiheisia fanipaitoja. Mä tarvitsen sellaisen lauantain ysäribileisiin (ite ootte myöhään liikkeellä tän asian kanssa...)! En fanittanut mitään kultaisella ysärillä niin maanisesti kuin Spassareita! Bäkkärit tuli hyvänä kakkosena. Onneksi vielä on jäljellä toi Iso Roban Uff. Kävispä siellä parempi tuuri! Sormet ristiin siis kaikki!


Töissäkin juhlittiin naistenpäivää. Mikä oli enemmän kuin aiheellista,
koska meillä ei oo yhden yhtä miestä töissä.

Onnistuin töissä jotenkin ylirasittamaan mun oikean jalan nivelsidettä, koska vikan tunnin aikana kävely sattui sillee hirveen kivasti. Niinpä kotiin  päästyäni päätin lohduttaa itseäni mansikkarahkalla. Ei muuta kuin kermavaahdonvatkauspuuhiin!

Tältä sen olisi pitänyt näyttää...



...mutta tältä se todellisuudessa näytti. Ja älkää
please kysykö miten toi on edes mahdollista.
En tiedä. 

Enitenhän mua otti päähän kaikki toi hukkaanmennyt kerma.

Johtopäätös: Musta ei ikinä tuu kotiäitiä (ellei palkata kokkia). Eikä kokkaavaa vaimoa (ellei se palkattu kokki tee ne ruoat mun puolesta). Johtopäätös vol.2: missä ne kaikki huippukokkien jälkeläiset luuraa? Sinä suomenruotsalainen, kokkausta rakastava, hyvännäköinen ja hyvätapainen mun-future-puoliso-to-be, ota yhteyttä!

Soittoasi odottaen,

Anna "miksi mulla edes on keittiö?" TopChef NotChef

2 kommenttia:

  1. Oi voi :DDDDD Kokki kolmonen indeed!

    Ja oi toi aamupala. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en tainnu olla jonossa kun niitä ruoanlaittotaitoja jaeltiin :D Toi Ekbergin aamupala on mitä ihanin kokemus, suo-sit-te-len!

      Poista