torstai 25. heinäkuuta 2013

Ja kas, olikin jo keskiviikko

Tota joo. Tänään onkin jo vahingossa keskiviikko (tai no torstai nyt kai jo on? Tai siis on, ilman tota kysymysmerkkiä).

Tässä on nyt ollut vähän kaikennäköistä. Tätä rakasta elekronista päiväkirjaa olen palttiarallaa joka päivä ajatellut, mutta sitten tuli "ai niin nyt on kesä" -ajatus ja vei mennessään. Oon parin päivän aikana ehtinyt saamaan uusia ystäviä, lähtenyt ex tempore -"istumaan iltaa" eli krebaamaan kevyesti, valvonut melkein koko yön, käynyt kotikotona ja huolehtinut pikkusiskon riparille ja kutsunut työkavereita mun luo parantamaan maailmaa eli juomaan viiniä ja nauramaan.

Kiirettä on siis pitänyt.

Nyt meen nukkumaan, koska me mennään huomenna mun rakkaan vaimon kanssa Lintsille. En lupaa nyt mitään, kerta näköjään mä en mitään lupauksiani pidä, mutta viime päivien seikkailuistani palaan takuuvarmasti kertomaan asap eli pikaseen eli piakkoin.

Mä nautin kesästä jokaisella solullani, nauttikaa tekin.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti