keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Höpinää

Heippahei!

Huhheijaa. Visiteerasin just Ilmatieteen laitoksen sivuja ja onneksi viikonlopun sääennusteessa ei näy lumirmyrskystä jälkeäkään. Toisin kuin isi tossa Skypessä maanantai-iltana väitti. Oon suunnilleen hypellyt töihin joka päivä kun toi sää on niin aurinkoinen ja pikkuhiljaa lämpeneväkin, niin voitte vaan kuvitella miten suunniltani menin kuullessani sanan "lumimyrsky". Ei enää, please.

Oon tässä taas pari viime päivää kuunnellut paljon tulevan kesän Flow-artisteja. Ja siis no. Jos ei tässä nyt ihmeitä tapahdu, eli jos ei nyt noi parit artistit satu kaikki osumaan yhelle päivälle, niin allekirjoittanut joutuu ostamaan Flow-lipun useammalle päivälle... Olin ihan varma, että niin ei pääse käymään kuin korkeintaan ensi elämässä. Siitä sen saa kun asuu Punavuoressa ja hengailee joseinyttäysniinainakinsemihipsterien kanssa. (Pus vaan kaverit!)

Mutta ehkä mä voin mennä Flow'hun koko viikonlopuksi vaikken hipsteri ookaan. Oon sitä paitsi suunnitellut jo yhden asunkin sinne. Nyt pitää sit vaan kasata muutama lisää. (Eihän tossa oo kuin vajaa 5 kuukautta ja koko kesä ennen sitä. Tosi hyvä että oon ajoissa tän kanssa.)

Ja jos hyvin käy, mä pyöräilen sinne mun ikiomalla uudella pyörälläni! Jota mulla ei siis vielä ole. Mutta jonka haluaisin ihan superpaljon hankkia ensi kesäksi! Haluaisin sellasen ihan simppelin, vaihteettoman, valkoisen "mummo"pyörän.

Ja jos oikein hyvin käy, mä pääsen ottamaan mun Celine-vauvan mukaan Flow'hun. Celine Mini Luggagen, jota mulla ei siis vielä ole. Mutta jonka hankinta on mulla lähes päivittäin mielessä, itse hankintaprosessi vaan on vähän hankalampi. Mutta jahka sen vielä joku kaunis päivä kätösiini saan, meistä kahdesta tulee hyvin onnellisia yhdessä.

Mulla on vielä huomenna duunia ja sitten alkaa hillitön, vallaton, hulvaton, kreisi ajanjakso mun elämässä, jolloin aion laittaa elämän kunnolla risaiseksi ja heittäytyä täysin vastuuttomaksi ja villiksi!

Kyseisen ajanjakson nimi ooooooooon....

DAS viiden päivän vapaaputki!

(Oikeesti ajattelin kyllä vaan opiskella. Ja käydä äidin luona syömässä. Ja nukkua.)

Mutta onhan esim. suklaamunaläjän syöminen nyt aika vastuutonta (jos ajatellaan kunnollisen ruokavalion näkökulmasta). Suklaata aion nimittäin syödä kuin joulusta olisi ikuisuus.

Että niinkin villiä menoa.

Oi ja perjantaina ajattelin ottaa riskin ja kokeilla, venyiskö mun ainoat valkoiset kangastennarit yhtään. Ne on pari vuotta vanhat ja ihan snadisti liian pienet. Menee toki jalkaan, mutta puolen tunnin päästä kävely tuntuu jo hyvin epämukavalta koska ne puristaa varpaista. Ne on niiiiiin kivat, enkä millään haluaisi myydä niitä pois joten ajattelin kokeilla venyiskö ne kotikonstein. Jos ei, sit vien ne suutarille ja anoen kysyn, osaisiko se tehdä taikoja niille. En halua vielä ajatella, mitä teen sitten jos suutarikaan ei osaa mua auttaa.

Huomenna pitää muuten muistaa käydä kaupassa hakemassa vähän herkkuja pääsiäiseksi.

xoxo,

Anna



2 kommenttia:

  1. Yks tapa saada kengät istumaan on se et kastelee villasukat, tunkee sukat jalkaan ja kengät perässä ja föönää sit kuivaks samalla. Toimii korkkareis parhaiten mut kai ne tennaritki menee... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä koitan tota tänään, peukut pystyyn ja sormet ristiin mun tennareiden puolesta!

      Poista