perjantai 15. helmikuuta 2013

Kun elämä on hyvää

Mun on pakko tulla kertomaan, että mulla on menossa paras perjantai aikoihin.

Olin tosin kellon ympäri töissä, mutta tärinästä huolimatta (en oo varma johtuiko tärinä kofeiinista vai väsymyksestä) kävin duunin jälkeen ostamassa post it -lappuja (opiskelua varten, ootan jo innolla että pääsen käyttämään niitä) JA raahauduin jopa ruokakauppaan (ruokakaupoissa on kivaa aina sit ku jaksaa lähtee sinne).

Tulin himaan ja voitteko kuvitella, että mä onnistuin tekemään ihan sairaan hyvää avokadopastaa!! Minä!! AAAA oon edelleen niin fiiliksissä että onnistuin! Nyt makaan sohvalla, katon telkkarista tulevaa Iholla -putkea, nautin täydestä vatsasta ja jäljelle jääneestä ystisdonitsista ja oon ihan sairaan onnellinen.

Tää Iholla on niin hyvä (fiilistelen etenkin Venlaa ja Sannia, samaistun paljon molempiin. Vaikken ookaan Sannin tavoin menossa naikkariin. Ja okei, tykkään myös Johannasta, se on ihana!) ja tässä on niin hyvät musiikitkin. Pitäkin muistaa tarkistaa, löytyyks näiden soittolistat Spotifysta.

Ja huomenna illalla me ollaan menossa tyttöjen kanssa pitkästä aikaa ulos tanssimaan. En malta odottaa, oon niin innoissani!

Oikeastaan mä tulin siis vaan kertomaan, että life's good. Life's really good.

Voi itku miten tyytskäri ja happy mä oon just nyt. Just tällä hetkellä.

Olkaa tekin.

Palaillaan mahdollisesti huomenna parin kollaasijutun muodossa.

Happyhappyjoyjoy -terveisin,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti