perjantai 18. tammikuuta 2013

This Friday night

Hello!

Tulin heittämään tälläset pikaheipat. Pääsin just kotiin Katajanokalla järkätyistä dokkariensi-iltamista, joissa olin kutsuvieraana. Vanha koulukaveri tosiaan kuvasi loppusyksystä lyhytdokkarin nykyisessä opinahjossaan ja pyysi mua (ja muutamaa muuta) mukaan siihen yhden esiintymisen verran. Suostuin ja tänään sain sitten vihdoin nähdä, mitä mimmit olivat saaneet kyhättyä kasaan.

"Mun" dokkarin lisäksi nähtiin seitsemän muuta lyhytdokumenttia, mutta mikäs siinä, kun jälki oli hyvää ja filkkoja katsoi enemmän kuin mielellään.



Voitteko uskoa, että ihan oikeasti näin oman naamani tollasella isolla valkokankaalla? Se oli allekirjoittaneelle jotain uskomattoman siistiä.


Sain myös oman kopion meidän tuotoksesta, nyt äitikin pääsee näkemään. Kerroin sille eilen tästä ja se ehti jo kysyä, että missäs tän dokkarin voi mennä katsomaan. Niin äiti, ihan Finnkinon valtakunnalliseen levitykseenhän se heti ekana meni. 

Dokkari itsessään oli tosi hyvä ja oon kyllä superiloinen, että sain olla mukana siinä. Tytöt olivat tehneet hyvää jälkeä.


Iloinen neiti melkein kotona. Oli ihanaa nähdä vanhoja tuttuja, niitä kun oli useampi noissakin kekkereissä! (Oli muuten snadisti kylmä ulkona, hyi ssssaa-- siis HYR.)


Ilta jatkuu pyjama päällä tällästen eväiden ja uuden Olivian kera. Oon ihan poikki ja koitankin saada nukuttua mahdollisimman pitkät unet tänä viikonloppuna (mulla ei oo ees töitä!).

Palataan huomenna langoille (ai mille? onpa kyllä todella hölmö sananparsi), mulla on taas paljon asiaa (tikusta. eli ei oikein mistään. mut ehkä se on ihan okei.)

Mulla on ihan lauantai-iltafiilis. Onneksi on vasta perjantai.

xoxo,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti