keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Hiuspäivitystä ja kivoja tekemisiä

Huhheijaa!

Aikamoista haipakkaa tää elämä ollut viime päivinä. Töissä on aika hullua, kun on alet ja vähän muutakin (remontti)hässäkkää kaupan päälle, eilenkin tuli vietettyä sellanen kevyt kymmenen tuntia töissä. Mutta eipä siinä mitään, pitää nauttia duunista nyt sillä enää alle viikko ja SIT MULLA ALKAA KESÄLOMA! Elämäni ensimmäinen, täyspitkä, palkallinen(!!) kesäloma. Vou. Oon tainnut lomailla kesällä viimeks vuonna 2007? Oon niin innoissani!

Kamat kyydissä on, etupenkkipaikasta riitaa.
Ollaan matkalla mökille, mä voitin, Popi hävisi.

Etupenkkipaikan siis. 


Töiden jälkeen oon juossut vähän milloin missäkin, ympäri kaupunkia ystävien kanssa. Takana on mm. muutamat extempore-yökyläilyt, sekä täällä mun luona että sitten erään frendin luona. Lisäksi on heitetty hyvästit mun lempparipoikien Jakis-kämpälle asiaankuuluvin juhlamenoin. Ja tänään mä kävin töiden jälkeen kampaajalla, leikkasin vaan kuivat latvat pois ja vähän palautin mallia tähän kuontaloon. Ja voi miten ihanat ja pehmeet ja ihanat nää mun hiukset nyt on! Sydämmiä.

Ja sit tossa oli tietysti toi juhannus, jonka vietin laiskotellen mökillä äidin, nuorimman pikkusiskon ja muiden lähisukulaisten kanssa. Kolme päivää nukkumista, syömistä, järvessä uimista ja auringosta nauttimista teki to-del-la hyvää. Olin ihan uusi tyttö, kun maanantaina palasin töihin.

Pääsin myös vihdoinkin viime viikolla testailemaan mun uusia juoksukamoja ja voi taivas mä suorastaan lensin niillä mun uusilla juoksukengillä! Oon taas tosiaan päässyt juoksemaan kolmen viikon kipeilyn jälkeen ja nyt oon taas draivissa kiinni. Ihanaa. Olikin ollut ikävä urheilua.




Käväisin viikko sitten maanantaina pyörähtämässä Mulberrylla jos olisin vaikka löytänyt jotain kivaa. Nettisivuilla olin nähnyt alessa vilauksen eräästä mustasta superkauniista kirjekuorilaukusta, joka tietysti loppui nopeammin kuin ehdin sanoa "mulle toi!". Niinpä käväisin putiikissa, mutta ei sielläkään ollut kuin enää sellasta vihreen sävyistä jäljellä. Nyyh. Lohdutukseksi ostin itselleni Hennesistä beigen välikausitakin, jossa on rusettitaskut. Se on huiman söpö, istuva (vaikka onkin löysä malli) ja sekin oli alessa.

Loppuviikosta olisi luvassa bileitä, ystäviä, töitä ja toivottavasti jotain extempore-hauskaa. Ja ehkä brunssia sun muuta syöminkiä. Ja viikon päästä the one and only RUISROCK CALLING!



Nyt meen hiplailemaan mun ihania hiuksia (siis mikä tuntuu paremmalta kuin vastaleikatut latvat? Ei mikään.) ja seurailemaan sivusilmällä Espanja-Portugali -peliä. Kannustan Espanjaa ja mun tulevaa aviomiestäni Casillasta, tietysti. Ainakin siihen saakka kun ne pelaa Saksaa vastaan. Sit menee hankalaksi, en mä osaa valita kahden lempparijoukkueen väliltä!

Otettiin kauheesti kuvia juhannuksena pikkusiskon järkkärillä ja siskolla on muutenkin kauheesti kuvia, jotka haluaisin käyttööni. Ensi kerralla kun käyn kotona, pakko muistaa napata ne tähän koneelle. Ja sit pitäisi käydä ostamassa usb-johto tohon mun omaan kameraan (jonka itseasiassa sain "lainaksi" pikkusiskolta kun tosiaan onnistuin hajottamaan oman rakkaan pokkarini). Silläkin saa otettua ihan kivoja kuvia, mutta ne ei kauheesti lohduta kun en saa niitä koneelle.

Ai hitsi ja pakko käydä kaupassa hakemassa maitoa aamukahviin. Onneksi Alepat on olemassa.

No se uus tucca!!


Huimasti kesäpusuja,

Anna


ps. kuvitus juhannukselta mökiltä, jos joku ei vielä arvannut. Mun ikiomalla pikku-iPhonella otettuja.

EDIT// Alepassa käydessäni huomasin iltapäivälehtien lööpeissä sanat "Ensi viikolla lämpenee" JESJESJES juuri sopivasti mun lomaa varten! Nyt on kesäkuun loppu ja oon kalpee ku kilo sokeria. Awesome. Mä tarviin tänii eli brunaa eli arskaa eli aurinkoo. Kyllä ne helteet sieltä vielä tulee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti