tiistai 3. tammikuuta 2012

Anna + NYC + muotiviikot = yes please

Moi puput.

Koska nyt olis mahdollista, että voisin päästä THE unelmakaupunkiin, ilmoittauduin yhteen bloggaajakisaan. Veikkaus ja Elle järkkäs kisan, jossa valitaan yksi bloggaaja, joka pääsee New Yorkin muotiviikoille Ivana Helsingin näytökseen ja saa raportoida tapahtumista Elle-lehdelle. I know, fucking awesome, right!?

Mä en ehkä oo maailman paras valokuvaaja tai kirjoita jokaista mun postausta muodista, mutta se kiinnostaa mua enemmän kuin moni muu asia maailmassa. Muoti ja sen maailma on vaan jotain sellaista, jota en osaa selittää. Se on samaan aikaan herkkää ja provosoivaa, kaunista ja rumaa. Ja niin mieletöntä.

Ja se, että pääsisi New Yorkiin. Kaupunkiin, jonka tunnen kodikseni vaikken ole astunut sinne jalallanikaan. Se on kaupunki, joka on mulle tehty ja mä oon ihminen, joka on syntynyt sitä kaupunkia varten.

Riittää kun vaan ajattelen tota kokonaisuutta, muotiviikkoja New Yorkissa ja on niiiiiin lähellä etten kilju ääneen ja hypi riemusta. Sydän alkaa hakata ja kädet täristä. Apua. Omg. Miten mieletöntä se olis? Miten upeeta ja ainutkertaista se olis päästä sinne? Mietin jos voittaisin ja mua alkoi itkettää. Minä New Yorkissa muodin vaikuttajien kanssa samassa tilassa? Tarviin ihan just a) nenäliinoja b) paperipussin hyperventiloimista varten.

Oon äänestyksessä jossain sijalla triljoona (viimeks ku tsekkasin niin 85.). Onhan se tietty epätodennäköistä, että pääsisin viiden kovimman joukkoon (tuomarit valitsee niistä sen yhden onnellisen voittajan), mutta you never know if you don't go. Ei voi voittaa jos ei edes yritä. Mua voitte äänestää täällä. Kiitos murut. Tää on mulle tärkeetä.

New York, täältä mä vielä tulen. Ennemmin tai myöhemmin. Ja muotiviikot, samat sanat teille. Vielä joskus. Vielä joskus.

xoxo

Anna

ps. kiva kun aloin rehaamaan tällee, en varmana nukahda ainakaan tuntiin kun adrenaliinit vaan virtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti