keskiviikko 21. elokuuta 2019

KUULUMISIA


Allekirjoittanut käymässä läpi St. Georgen Talvipuutarhan drinkkilistaa. Toi paikka on ihana!

Meinasin otsikoida tän "rehellisiä kuulumisia", mutta sehän kuulostaisi ihan siltä, että normaalisti jaan epärehellisiä kuulumisia. Heh.

Mitä oikeasti kuuluu?

Hyvää. Ihan tosi hyvää. Mulla on ollut ihana, hyvällä tavalla kiireinen kesä ja on tullut liihoteltua siellä sun täällä. Olen ylipäätään elämässä tosi onnellinen juuri nyt.

Mitä tapahtuu työrintamalla?

Mulla oli pitkin viime kevättä aikamoinen stressi omasta työtilanteestani. Turhautti paitsi olla ilman töitä, vaikka toki viimeiset kurssit yliopistolla ja gradu veivätkin aikaa, mutta työttömyys aiheutti myös taloudellista stressiä.

Sain kuitenkin toukokuussa töitä konsultoinnin parista eli takana on noin kolme kuukautta täysipäiväistä duunia. Ja mun työpaikka on ihan mieletön! Olen päässyt tekemään vaikka mitä ja kuukausi sitten mua pyydettiin lomatuuraamaan erään asiakkuuden lomalle jäävää projektipäällikköä. Loikkaus proikkarointiin oli melkoinen sukellus pää edellä syvään päähän ja uutta opittavaa oli (ja on edelleen) valtavasti, mutta samalla se on ihan mielettömän antoisaa! Tossa asiakkuudessa on ihana tiimi, joka otti mut heti omakseen ja auttoi pääsemään kärryille kaikesta. Ilmeisesti tein hommani hyvin, koska aloitin tällä viikolla yhden uuden asiakkuuden virallisena projektipäällikkönä. Oon niin fiiliksissä mun duunista ja siitä, että pääsee näyttämään osaamistaan. Töihin on ihana mennä.

Parisuhde/perhe/ystävät?

Haha, parisuhdetta ei ole. Deittailin kyllä kesällä jonkin verran (#villisinkkukesä2019 AHAHAHA) ja tällä hetkellä hengailen satunnaisesti erään kaksilahkeisen kanssa hyvin kevyissä merkeissä. Ja näin on hyvä, ainakin just nyt. Perhe ja ystävät puolestaan on suurinta kultaa päällä maan, aina ja ikuisesti.

Matkat?

Viimeisestä ulkomaan reissusta on jokunen tovi, mutta kotimaanmatkailua olen harrastanut senkin edestä! Tänä kesänä kävin rakkaan ystävän luona Oulussa, perheen kanssa mökkeilemässä Kuopiossa ja työmatkalla Kajaanissa. Eräs tuttava on yrittänyt houkutella mua luokseen Tukholmaan. Mutta mitään varattuja matkoja ei ole tiedossa.

Harrastukset/hyvinvointi?

Kohta tulee vuosi täyteen TFW:llä treenaamista, eikä loppua näy. Toi treenitapa sopii mulle ihan hurjan hyvin ja rakastan meidän koutseja. On ihanaa tuntea olevansa vahvempi ja jaksavansa arjessa paremmin. Lisäksi aloitettiin uintiprojekti mun ystävän kanssa: hän haluaa oppia uimaan kunnolla ja lupauduin opettamaan. Mulla on siis kilpauimari-tausta, niin jotain osaamista siis on, haha. Käytiin ekan kerran uimassa yhdessä aiemmin tällä viikolla ja suunniteltiin jo vähän, mitä kaikkea tullaan harjoittelemaan. Uinnin jälkeen käytiin kylmä-altaassa ja saunottiin, vitsi että teki hyvää!

Ylipäätään voin tosi hyvin. Ajattelin hemmotella itseäni kasvohoidolla nyt lähiviikkoina, kun täytyy pitää töissä kertyneitä saldovapaita pois.

Inspiroi eniten/vähiten?

Eniten inspiroi: onnelliset ihmiset ympärillä, erilaiset keskustelut, vastaantulevat söpöt koirat, mun yhden naisen aamubileet kun valmistaudun töihin, omasta asunnosta haaveilu

Vähiten inspiroi: univaje, puhelimen liika selaaminen

Tällä hetkellä syön/katson/luen?

Oon koukussa lehtikaaliin ja halloum-salaattiin. Aloitin joskus kesäkuussa katsomaan Downton Abbeya Yle Areenasta ja rakastuin kertaheitolla! Mikä ihana sarja, nousi heti ihan lemppariksi! Tällä hetkellä luen paitsi gradua ja gradu-kirjallisuutta, aloitin myös juuri Naomi Aldermanin Voiman.

Mitä odotan?

Töissä keskustelua mun roolin kirkastamisesta. Alkusyksystä on myös tulossa muutamia kivoja juhlia. Sitä, että saan runnottua gradun loppuun ja palautettua sen. Noin muuten en sen kummemmin mitään. Kesä oli ihana, mutta on myös kiva elää just tätä hetkeä, kesän ja syksyn välivaihetta. Kun ulkona tarkenee vielä ilman paksua takkia, mutta illat alkavat pimetä.

Just nyt on hyvä just näin.

xx,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti