tiistai 18. syyskuuta 2012

happiness hit her like a bullet in the back

Hei!

Kuten otsikosta jo arvata saattaa, täällä kirjoittaa yksi järjettömän onnellinen tyttö. Ei, mitään superupeeta isoa jymyjuttua ei ole. Ei, en ole voittanut lotossa tai löytänyt kulman takaa unelmieni puolisoa.

Mä olen vain onnellinen.



Mä olen onnellinen, koska mulla on kaunis A-linjainen, beigenharmahtava, rusettitaskuin varustettu syksy/kevättakki, jonka löysin kesän aleista puoleen hintaan.

Mä olen onnellinen, koska vaikka aamulla en olisi halunnut pukeutua ollenkaan, vaan mennä duunipalikseen kollareissa ja abihupparissa, sain kuitenkin puolivahingossa koottua kauniin simppelin asukokonaisuuden (joka koostuu mustista farkuista, valkoisesta paidasta, leobaltsuista, rusettikaulakorusta ja punaisesta kynsilakasta).

Mä olen onnellinen, koska aurinko paistaa ja Helsinki on kaunis.

Mä olen onnellinen, koska kun eilen poistin öljyllä loputkin ripsipidennykset, mun omat ripset oli täsmälleen samassa kuosissa kuin puolitoista vuotta sitten ennen ripsipidennysten laittoa. Nyt pikkuisen taukoa ripsistä ja sitten laitan ne luultavasti takaisin.



Mä olen onnellinen, koska mikään ei oo parempi fiilis kuin tunne onnellisuudesta.

Mä olen onnellinen, koska enää kaksi kuukautta ja näen faijan, nuorimman pikkusiskon ja faijan mahtavan avokin.

Mä olen onnellinen, koska kävin moikkaamassa aamuvuorossa olevaa T:tä, jonka näkeminen saa mut aina hyvälle tuulelle.

Mulla on aina välillä sellaisia hetkiä, kun mä meinaan suorastaan pakahtua onnellisuudesta, mutta en osaa suoraan sanoa miksi. Ehkä mä sitten vain tuun helposti onnelliseksi. Ehkä ne on vain ne monet pienet jutut, jotka yhdessä tekee mut niin onnelliseksi, että melkein itkettää. Mutta niinhän sitä sanotaan, pienistä puroista syntyy iso joki.

Mä olen onnellinen, koska elämä on kuitenkin lopulta niin kaunista.

Nyt syön vähän aamupalaa ja suuntaan duuniin.




Suuresti pusuja,

Anna

ps. kuvat weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti