sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Äiti ja löytämisen taika



Olen haaveillut valkoisesta pyöreästä ruokapöydästä jo useamman kuukauden, mutta en ole onnistunut löytämään sellaista.

Kerroin viime viikon lauantaina äidille, että etsin kokovalkoista pyöreää ruokapöytää. Seuraavana päivänä äiti soitti ja kertoi löytäneensä mulle kuvailemani pöydän ja vielä aivan naurettavan edullisesti. Neljä päivää myöhemmin pöytä oli jo kotonani Helsingissä.

Mainitsin äidille, että etsiskelen yhtä kirjaa divareista. Vuorokautta myöhemmin äiti löysi etsimäni kirjan paikallisesta kierrätyskeskuksesta, jossa poikkesimme täysin sattumalta.

En tiedä kuinka äiti sen tekee, mutta pitänee korjata vanhaa sanontaa: Etsivä Äiti löytää.

Mullahan on tässä hakusessa myös esimerkiksi ne täydelliset mustat korkokengät, muhkea nukkamatto (mä lähes pakkomielteilen tästä. Tahdon sellaisen Rhapsody-nimisen maton, mutta niitä ei saa enää MISTÄÄN! Olen ilmeisesti asiani kanssa noin neljä vuotta myöhässä) ja liput maailmanympärysmatkalle (tai edes jonnekin lämpimään).

Äiti hei....

xx,

Anna

2 kommenttia:

  1. Vau, mahtava äiti! Ja hyvännäköinen pöytä, onnea! Ja pakollinen ilonpilaus: se on varmaan kuule Merkki, että sä et oo löytänyt sitä nukkamattoo, tiiätkö kuinka perseestä sitä on imuroida ja kuinka ällöttävä se on, kun sitä ei voi imuroida kunnolla? :'D
    Best wishes,
    Little Miss I'm-gonna-rain-cats-and-dogs-on-your-parade

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut ku mä haluu-uuu-uuu-uuun! :D

      ps. odottelen niitä kissoja ja koiria ilmestyväksi, Annan huushollissa on tilaa kaikille!

      Poista