maanantai 30. syyskuuta 2013

NO OLI JO AIKAKIN, JUSTIN


Tästä maanantaista ja aamusta tekee erinomaisen hyvän uutinen, jonka löysin juuri äsken.

Mä kuuntelen vähän kaikennäköistä musaa, mutta kahdella Justinilla on erityinen paikka mun sydämessäni. Näistä kahdesta nuoremman, Justin Bieberin, näin viime keväänä Hartwallilla, mutta vielä JB:täkin kauemmin, en edes tiedä montako vuotta, mä olen odottanut ja odottanut, että saataisiin myös toinen Justin Suomeen. 

Ja nyt se tapahtuu.

Vihdoinkin.


Ah tätä onnen päivää! Mä oonkin useampaan otteeseen ehtinyt pohtia, että hitto vie, se on juuri julkaissut uuden albumin eli sen on pakko lähteä kiertueelle. Ja että saataisko me se vihdoinkin uuden kiertueen myötä myös Suomeen. Ja me saadaan. 

Mä olen kuunnellut Justinia aika kauan, varmaan ekasta sooloalbumista asti (N'Sync meni multa jotenkin ohi Bäkkäri- ja Spaissari-fanituksen takia), mutta tietysti Anna 12 vuotta ei aikoinaan fiilaillut musaa samalla tavalla kuin ehkä nyt. Musta on myös mieletöntä, että Justinin uusin albumi, The 20/20 Experience, nosti Justinin "siistien artistien" listalle myös sellaisissa musapiireissä, joissa Timberlakesta ei oo aikaisemmin juurikaan diggailtu. Useampikin mun tuntema musaan oikeasti perehtynyt tyyppi on kertonut fiilistelevänsä Justinia uuden albumin kuuntelun jälkeen.



Ja onhan Justin myös visuaalisessa mielessä elävä esimerkki hyvästä geeniperimästä (lue: se on aivan järkyttävän kuuma ja hyvännäköinen). 

Toukokuuta odotellessa.

JEE JEE JEE JEE!

xx,

Anna

ps. kuva ryanseacrest.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti