tiistai 1. tammikuuta 2013

Vuoden 2013 ensimmäinen päivä

Heippa ja hyvää uutta vuotta 2013!

Vuosi vaihtui ystävien seurassa kotibileissä, uutta hyvänmakuista makeaa valkkaria nautiskellen. Jatkot venyi pitkälle aamuyöhön ja yhdessä vaiheessa mm. pelattiin vanhaa kunnon "mä en oo koskaan" -juomapeliä. Mulla oli tosi hauskaa.

Aamulla olo oli freshimpi kuin edes uskalsin odottaa. Hangoveria ei juuri ollut, mutta kipeät silmät kyllä.

Mun tekisikin mieli sepustaa paljon enemmän ja muistella vuotta 2012 (oikein hyvä vuosi), mutta nyt on tosiaan sellanen tilanne, että mä oon kehittänyt itselleni jostain silmätulehduksen molempiin silmiin (taas..). Sen lisäksi, että nää on tulipunaiset, tällä kertaa nää on myös semisti umpeen turvonneet ja kipeät. En pysty aukaisemaan silmiä kunnolla joten tää kirjoittaminenkin on sillee pikkusen hankalaa. Toivotaan että tää menee yön aikana ohi, ettei tarvi lähtee lääkäriin aamulla.

Nyt meen jatkamaan Bon Iverin kuuntelua (maailman ihaninta fiilistelymusiikkia! oon ihan lääpälläni) ja sohvalla makaamista. En tosiaan pysty lukemaan enkä katsomaan telkkaa/leffoja ja tää läppärin näytön lyhytaikainenkin tuijottaminenkin on aika epämukavaa.

Mua vaan tylsistyttää tää makaaminen, kun en oo voinut nukkuakaan etten sitten valvo koko yötä. Voisin ehkä pestä pyykkiä. Sit on jo ihan okei mennä nukkumaan.

Mukavaa vuoden ekan päivän illanjatkoa teille toivottelee

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti