sunnuntai 7. lokakuuta 2012

ex tempore sitä ja tätä

Tittidii!

Ajattelin ensin eilen, että oisin ollut ihan rauhaisasti vaan kotosalla, surffailin jo netissä ja katoin liikuttavia X-Factor USA -videoita. Ostin duunista päästyäni oikein briejuustoakin (joka tosin maistui ihan kumilta, siis miten siitä on saatu niin ei-minkään-makuista?) ja jätskipuikkopaketin, josta söin samantien kaksi. Seuraavaksi illan suunnitelmissa oli vaihtaa mun lempparikotihuppari päälle (sellanen maailman pehmein, jota en käytä ku vaan kotona) ja jatkaa sohvalla pötköttelyä.

Mutta sitten puhelin pirahti ja sain yllärikutsun synttäreille tohon melkein naapuriin, joten korjailin vähän meikkiä ja tukkaa ja vaatteiden vaihdon kautta eikun menoks!

Oon ilonen yllätysillasta ulkona, koska
paardit ovat parhaat!

Jatkot oli Lauantaidiskossa (melkein tekis mieli kirjoittaa "luonnollisesti", käydäänkö me tyttöjen kanssa oikeasti enää missään muualla? Ollaan ihan kaavoihin kangistuneita, haha) ja siellä oli kivaa (no luonnollisesti). Naurettiin, juteltiin, tanssittiin ja oltiin nuoria, kauniita ja onnellisia. Törmäsin myös yhteen vanhaan frendiin, jonka kanssa ei olla nähty kuukausiin, mutta siitä huolimatta läppä lensi vanhaan tuttuun tapaan. Noi on aina mahtavia hetkiä. 

Tänään oon vaan hengannut himassa, käynyt nauttimassa ihanasta auringonpaisteesta juoksun merkeissä ja lukenut monta tuntia viikonloppu-Hesaria. Sit nukuin päikkärit, söin jäätelöä ja kuuntelin Matchbox Twentyä. Ja puhuin puolentoista tunnin pituisen puhelun Sofian kanssa.

Perjantaina me päätettiin AH:n kanssa hetken mielijohteesta viettää glögikauden avajaisiltamia. Mä olin jo melkein unohtanut, miten hyvää glögi on! AMNAMNAM. Meidän yhteinen kaveri ihmetteli näin aikaista ajankohtaa (siis mitä ihmettä, eihän jouluunkaan oo enää ku vähän yli kaks kuukautta) ja mä vastasin, että pakko alottaa ajoissa, koska eihän glögiä juoda sit enää vuodenvaihteen jälkeen. Sitä pitää siis juoda oikein kunnolla, vähän niinkun varastoon. (UU mehän voitaisiin Sofian kanssa viedä glögiä faijalle Jenkkeihin ja pitää muutamatkymmenet pikkujoulut siellä! Eipä tarvi pakkaamistakaan miettiä ku ne litran pönikät vie kauheen kätevästi kaiken tilan. Joudutaan siis ostamaan vaikka mitä paikan päältä. Kuinka ikävää.)

Isi muuten ilmotti tossa yksi päivä, että se on varannut meille hotellihuoneet NYC-vierailun ajaksi. Reissuun enää 44 päivää!! (vaikka enhän mä niitä laske) Ja tajusin just, että kun tullaan takasin Suomeen, jouluun on vajaa kolme viikkoa. Ja sitten on jo uusivuosi ja tammikuu. Tsiisus kun tää aika lentää kun on hauskaa. 

Ja oon kokonaan unohtanut kertoa, että käytiin tossa pari viikkoa sitten katsomassa Magic Mike duunityttöjen kanssa yhtenä sunnuntai-iltana. Oon edelleen sanaton kaikista niistä alastomista miesten ylävartaloista. Siis hello silmänruokaa enemmän kuin ehdin ahmimaan. 

Enkä oo vieläkään ihan varma, oliko leffassa joku juoni. Ellei se ollut mahdollisimman monen hyvin kehittyneen vatsalihaksen esitteleminen (mun mielestä kävis hyvin juonesta?).

Ainiin ja viime viikolla mä ostin vihdoin itselleni tekokukkia. Mulla on keittiön pöydällä sellainen kaunis lasimaljakko, jonka sain E:ltä tuparilahjaksi silloin kun muutin tänne. Musta se on aina tylsän näköinen ilman kukkia, mutta oikeet kukat kuolee niin nopeesti (etenkin tälläisen kasvitappajan käsissä). Ratkaisu: tekokukkakimppu! Nyt siinä on paljon kauniita valkoisia hortensioita ja AH:kin myönsi, että ne on aika aidon näköisiä! Ja vaikka ne on tekokukkia, mä tuun aina iloiseksi kun katson niitä.

Lisäksi oon tässä parina viime päivänä käyttänyt runsaasti aikaa

-mun vaatehuoneen sisällön yhdistelyyn (tunnetaan myös terminä "pukeutuminen")
-erään henkilön ajattelemiseen
-uuden huoneenjärjestyksen suunnitteluun (en oo tosin vielä päässyt paperipiirroksia pidemmälle. Piirrustusten tason perusteella on tosi hyvä etten ikinä halunnut arkkitehdiksi)

Pus,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti