sunnuntai 16. syyskuuta 2012

to update or not to update?

Jellou!

Mun pitäisi päivittää tälle koneelle se Applen uusin käyttis Mountain Lion, mutta en oo ihan satavarma miksi mä oikeastaan tarvitsisin sitä. Nyt mä sitten samalla googlailen ja katon mitä mieltä applenörät on asiasta.

*Vartti myöhemmin*

Okei, en tajua tosta yhtään mitään. Jollain sivulla sanottiin, että kannattaisi tehdä puhdas asennus eli vetää läppäri ensin ns. tehdasasetuksiin ja sitten asentaa Mountain Lion. Tässä vaiheessa tajusin, että mulla ei oo varmuuskopioita mistään mun tiedostoista. Heh.

Selailin myös Hopeisen Omenan sivuja, mutta enhän mä tajua niiden tyyppien puheista yhtään mitään. Sama ku hepreaa lukisi.

Laitoin viestiä A:lle, mun ikiomalle Apple-support-henkilölle. Katotaan mitä se sanoo.

Mä tarvitsisin sellaisen oman sivuston, jonka nimi voisi olla esimerkiksi "Apple stuff for dummies". Sitä odotellessa.

Oon myös onnistunut hankkimaan itselleni flunssan. Sellasen perus päätäsärkeelihaksiinsattuuväsyttääoonvähänpihalla-flunssan. Haluisin ihan kauheesti parantua koska mulla on viikon päästä yksi urheilutapahtuma ja jos missaan sen tän flunssan takia, tapahtuu kauheita.

Mulla oli jotain ns. oikeaa asiaakin, mutta en muista enää mitä.

Nyt uhmaan flunssaa ja tätä hedaria Buranan voimin ja riennän tapaamaan E:tä, kun ollaan molemmat kerrankin yhtä aikaa täällä Rixbyssä.

Onneksi jo pelkästään äidin luona hengailulla on parantava vaikutus.

Ja ulkonakin on niin kiva ilma!

Aivastelevin terveisin (ihan oikeesti, tässä aivastelun määrässä ei oo mitään järkeä),

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti