perjantai 6. heinäkuuta 2012

kesän THE festariviikonloppu

Hiyaaa!

Mulla olisi vaikka kuinka ja paljon asiaa, kesästä ja viime viikonlopusta, joka oli so far kesän randomein ja hauskin ja vaan siis "mitä hittoa mun elämässä oikein tapahtuu?!", mutta onneksi sillee hyvällä tavalla. Tapasin yhden tyypin ja no... Tää on aika jännittävää.


Huomatkaa vain puoliksi lakatut kynnet. Jotka sointuu sävy
sävyyn ton taulun kanssa. 


Terkkui vaan telttailijat. Tv. hotellipelle

Nyt oon kuitenkin täällä Turussa, Ruisrockissa bäkkäri-tsirbulana ihanan ihanan D:n kanssa. Tultiin eilen aamulla Turkuun ja pyörähdettiin myös täällä Ruissalossa ja parin tunnin päästä yleisöäkin päästetään jo sisään. Täällä on huiman lämmin ja Turku ja Ruissalo on niin kauniita.

On aivan parasta olla täällä taas, jengikin on täsmälleen sama kuin viime vuonna. Mä pääsen näillä näkymin juontamaan lavalle (!!/&"#&%°!"/!! ÄÄÄÄÄÄÄ) ja katsomaan bändejä aina kun vaan ehdin. Tietysti pyörin ja autan täällä bäkkärilläkin, ei täällä ihan sluibailemassa olla, haha.

Mutta siis kuinka fileissä voi pieni ihminen olla.


Mulla on a) D:ltä saatu kaverifestarikukkahippipanta
ja b) uusi pinkki löysä festaripaita. Panostin. 

Mä palailen pidemmillä kuulumisilla alkuviikosta, me tosiaan palataan takaisin Staadeniin vasta maanantai-iltasella.

OOÄMGEE Ruissi wuhuu!

Rakastan kaikkee ja kaikkii-terkuin,

Anna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti