sunnuntai 27. toukokuuta 2012

jos ei heilaa helluntaina, jono juhannuksena

Heilatonta sunnuntaita vaan itse kullekin säädylle!

Oli se sääty sitten parisuhteellinen tai suhteeton tai jotain siltä väliltä. Mutta hei, mikäs tässä, sinkkuna on hyvä olla ja heilajonoa ihmetellään sitten juhannuksena.

As if.

Heiloiksihan mulle on tänään ehdoteltu mm. mun pääsykoekirjaa (öö antakaas kun mietin. EI.)

Sarjassamme "epäonnistuneet" otot:
"Hei otetaan meistä sellanen yhteinen
päivän asu/dagens-kuva!"


Ehdin perjantai-iltana vähän jo nyyhkyttää AH:lle, kuinka "mulla ei oo ketään ja kaikilla muilla on joku ja byhyy" (AH:n mielestä toi oli vaan yksi tapa mulle purkaa stressiä. En oo edes tajunnut että stressaan, mutta kuulemma tiedostamaton stressi purkautuu just noin, tollasina (itku)kohtauksina. Kiva stressi-erkki oon.) AH raahasi mut niille yöksi ja loppuilta sujui paljon iloisemmissa merkeissä. Jo saman illan aikana tajusin, että mitä hemmettiä, kuka tässä mitään heiloja kaipaa. Kesä on vasta alkamassa, mulla on mun rakkaat ystävät ja Helsinki. Mitä muuta mä muka tarvitsen?

Niinpä.

Kyllä mäkin oon joskus melkoisen hölmö. Välillä tekisi vaan mieli hypätä aikakoneeseen (joka multa luonnollisesti löytyy vaatehuoneesta) ja käydä ravistelemassa itseään. Mut onneksi sitä varten on myös noi ystävät.


Oon aina ollu sitä mieltä, että oon syntynyt balleriinaksi.
Nuorin sisko ei asennosta päätellen taida 

olla ihan yhtä vakuuttunut mun esityksestä.


Mä en malta odottaa, että mun kesä pääsee alkamaan. Meillä oli perjantai-iltana AH:n kanssa pitkä keskustelu tästä keväästä (me molemmat ollaan opiskeltu pääsykokeisiin koko kevät) ja tajusin, että oon yrittänyt uhrata tolle opiskelulle niin paljon aikaa, että oon siirtänyt kaiken enemmän ja vähemmän tärkeän osastolle nimeltä "hoidan tän sitten pääsykokeen jälkeen". Siis ihan alkaen siitä, että mun pitäisi ostaa uusi matto ja päiväpeitto. Päättyen siihen, että haluaisin kuluttaa yhden päivän siihen, että teen suurkevätsiivouksen täällä kotona. Pesen lattiat ja niin edelleen. Lisäksi haluaisin ottaa yhteyttä erääseen vanhaan ystävään, jonka kanssa juteltiin viimeksi alkukeväästä ja käydä kahvilla sen kanssa. Mitään en oo toteuttanut, koska hei "teen tän sitten pääsykokeen jälkeen". (Paitsi ton kyseisen frendin kanssa juttelin tänään, ja ah miten hauskaa meillä taas oli!)

Tajusin eilen myös, että toi on ehkä MAAILMAN HÖLMÖIN ajatusmalli. Eihän elämää hyvänen aika sentään voi elää niin, että odottaa jotain tiettyä päivää ja "aloittaa" elämisen sen jälkeen. Just niin kuin mä oon nyt stressi- ja höyrypäissäni tehnyt. Meen ihan just lyömään päätä seinään. Ei näin, ei todellakaan. Hölmö minä. Jos en nyt pääse sisään, tiedänpähän mitä teen toisin jos(/kun) ensi keväänä haen uudestaan opiskelemaan.

Ne aidot ja originalit BatSistersit!

Anyways, pääsykokeeseen on hippasen päälle viikko aikaa ja sit voin unohtaa täysin kaiken opiskeluun liittyvän ja alkaa panostamaan mun "oikeaan" elämään 115-prosenttisesti.

Eli käydä duunissa ja nauttia elämästä Suomen kesän keskellä mun rakkaiden kanssa. On tulossa erilaisia bibiksiä ja festareita ja roadtrippiä. Mutta mikä oleellisinta, mä haluan vaan herätä joka aamu ja nähdä innolla, mitä se päivä tuo tullessaan. Ihan hyvä plääni mun mielestä. 


Kanat eikun siis siskot orrella. Ilman sitä ortta.

Vietettiin tosiaan edellisenä viikonloppuna vikaa viikonloppua isin Saimaanranta-lukaalissa ennen niiden Jenkkeihin lähtöä. Oltiin koko sisaruspoppoo paikalla, broidi ei vain viihdy kuvissa niin hyvin kuin me diivasiskot. 

Ensi viikonloppuna onkin pikkuveikan ylppärijuhlat ja odotan jo innoissani koko perheen ja lähisukulaisten tapaamista (ja ihan pikkusen niitä juhlaherkkuja!). 

Nyt tää heilaton heilastelija lähtis nukkumaan. 

Puspus,

Anna

ps. ainiin! Mulla on keskiviikkona synttärit! Täytän 22 ja oon aika innoissani! Eikä ikäkriisistä ole tietoakaan. Tosin niitäkin juhlin kunnolla "sitten pääsykokeiden jälkeen". Tiedän, vähän asd ja lol, mutta niin mä päätin. En kestäisi mitään pääsykoestressaamista omissa synttärijuhlissani.

Mut hihii, synttärit jee! En tiiä tehdäänkö me tyttöjen kanssa mitään ihmeellistä, joillain drinksuilla olis ehkä kiva käydä (Iguanan mansikkamargaritakannut, anyone?). Mutta katsotaan. Mä en vaan kestä, mulla on kohta synttärit!! JEE! 

2 kommenttia:

  1. Hei voi vitsi miten IHANA hame sul on!!! Oon ettiny tollast varmaa pidempää ku itteeni (ja se on jotain se :D). Ja hei onskat jo etukätee, muistat sit ees vähän juhlistaa ikäloppuuntumista! Ja joo, saan sanoo noin, itellä sama eessä heinäkuussa :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitti, sinä päivän piristäjä! :) Se on Ginasta, tosin varmaan yli vuosi sitte ostettu. Ja kiitos onnitteluista, kai se on ihan pakko pikkiriikkisen juhlistaa huomennakin, hihi! :D

      Poista