maanantai 6. helmikuuta 2012

tekniikka 1 - Anna 0

Heippa.

Mua ottaa nyt vähän päähän.

Käytin äsken kokonaisen tunnin siihen, että yritin tehdä yhtä haastetta. Siinä piti valita kymmenen mieluisinta juttua  Just Little Things -sivulta ja kopioida tänne blogiin. Paitsi että miten pirussa ne saadaan tänne blogin puolelle? Ei onnistu kollaasina, ei onnistu copypastena, ei onnistu Picasan kautta. Tai jos onnistuukin, kuvat on miten sattuu eikä sillee nätisti kaksi vierekkäin viidessä rivissä tossa vähän keskemmällä niin kuin mä olin ajatellut.

En tosiaan tiedä miten se pitäis tehdä, että saisin sen tehtyä oikein. Vittu. Tää on niin tätä ku oon täysi tumpelo kaikkien tällästen teknisten juttujen kanssa. Yritin jopa kattoo pitääkö mun säätää jotain tuolta "muokkaa html-koodia"-kohdasta, mutta en uskaltanu koskee mihinkään tekstiin siellä koska se on mulle ihan hepreaa. Saaks jostain vuokrata söpöjä insinöörejä?

Tänään ei muutenkaan oo ollut maailman paras päivä. Oon ollut tosi herkällä tuulella aamusta asti. En tiedä onko mulla jäänyt joku itkumoodi päälle eilisestä kun oltiin tosiaan eilen pikkusiskon kanssa katsomassa Leijonakuningas 3D:nä. Mä tosiaan itkin noin 3/4-ajan leffasta (alotin reippaasti jo sen aaaaatsuwengaa-alkumusiikin kohdalla). Se oli vaan jotenkin niin nostalgista ja niin liikuttavaa. (Infona tähän väliin, että oon suunnilleen kasvanut Disney-piirrettyjen parissa, rakastan niitä eniten ikinä.) Mua itketti vielä sen leffan jälkeenkin. Älkää kysykö, en osaa selittää.

Mutta oli mitä mahtavin siskoviikonloppu. Siitä lisää myöhemmin (jahka saan kuvat siskolta), nyt on pitää mennä suihkuun ja nukkumaan.

Onneksi huomenna on taas uusi päivä.

Tv: Anna

ps. mulle tuli kyllä niin hyvä mieli kun lueskelin ja valitsin noita juttuja tuolta Just Little Things -sivulta. Ihanaa, että tollanen on olemassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti